Mi białe samochody od zawsze się podobają, tylko mają jeden mankament- strasznie się brudzą :P
Szczególnie przód, na którym zostają ślady morderstw :diabelski_usmiech
Witam, widziałem że już poruszane były podobne tematy, ale nie z tym silnikiem, może ktoś umie odpowiedzieć czemu na zimnym silniku auto ciężko odpala, trzeba trochę po kręcić na ciepłym jest trochę lepiej, ale wciąż nie jest tak jak być powinno. Auto chodzi równo wszystko działa bez zarzutów. Idzie zima i nie chciałbym kiedyś nie odpalić. :-( Autko ma świeżą sekwencyjną instalkę LPG (ma mniej niż 10 tys km). Proszę o pomoc
Ale auto zapala na PB nie na LPG (więc czy LPG może mieć na to wpływ). Byłem niedawno na regulacji instalki LPG i nic się nie zmieniło. No i muszę jechać na sprawdzenie co VAG pokaże.
Jeżeli któryś z wtryskiwaczy LPG jest nieszczelny i puszcza trochę gazu to po prostu auto jest zalewane i ciężko odpala. Tak więc zawsze coś się znajdzie. Można to łatwo sprawdzić wyjeździć gaz do końca i wtedy zobaczyć czy lepiej odpala na zimno czy nie.
Jeżeli któryś z wtryskiwaczy LPG jest nieszczelny i puszcza trochę gazu to po prostu auto jest zalewane i ciężko odpala. Tak więc zawsze coś się znajdzie. Można to łatwo sprawdzić wyjeździć gaz do końca i wtedy zobaczyć czy lepiej odpala na zimno czy nie.
Podepnij pod VAG-a i daj znać co pokazał.
Pozdrawiam
No najpierw sprawdzę jak zapali jak gaz wyjeżdżę do końca, bo w sumie najlepiej zacząć od rzeczy które nic nie kosztują
Rafal_olsztyn, ciężkie odpalanie może też być spowodowane nieszczelnością parownika. Podjedź do najbliższego warsztatu z LPG i niech Tobie to sprawdzą. Jak dostaje się gaz do silnika to właśnie uruchamia silnik ciężko ponieważ ma za dużą dawkę paliwa.
Mam podobny problem z autem ale u mnie to na 95%pompa paliwa.Musisz sprawdzić a najlepiej wymienić filtr paliwa.(jak pracuje pompa cicho czy głośno?)jak ją słychać bardziej a po wymianie filtra nie pomoże to tak jak u mnie pompa. A gaz jak działa prawidłowo to go nie ruszaj bo nie ma możliwości żeby gaz dostawał się do silnika na zimnym silniku bo zawór w butli i w reduktorze(jak jest drugi) gazu nie puszcza.co do wtryskiwaczy jak będzie przepuszczał gaz to auto nie powinno na gazie pracować.Musisz jeszcze sprawdzić w czasie jazdy na wyższych obrotach czy nie jest słabsze na PB.(Jak jest to będzie filtr i pompa.nie polecam zamienników bo nie działają niestety). pompę możesz też sprawdzić manometrem.
tez mam taki problem z motorem 2.0 Ciezko odpala:/ Jak kupilem mial czasem delikatne szarpniecia nierownosci na benzynie. Zalozylem gaz i nie przejmowalem sie tym ale ostatnio jest coraz gorzej:/ odpalal za 1 szym strzalem teraz za 2-3. Na gazie chodzi równo choć też czuć delikatne szarpniecia. na benzynie natomiast czuc szarpniecia mocniej. Ponadto lekko faluja mi obroty ( jak nie miala gazu tez tak bylo). Jakies 2 tyg wywalilo mi checka ze sonda ma zwarcie do masy ale po jakichs 10km zgaslo. Co ciekawe check zapalil sie na dosc stromej górce (moze kabel dotknal goracego tlumika?) Innych bledow silnik nie ma. Brakuje mu czasem mocy tzn jak odpale i ruszam to czy wciskam gaz na pol czy na maksa to go muli, dopiero po kilku sekundach zalapuje. Po jakichs 200-300m jest juz ok i idzie normalnie. Co ciekawe po wymianie filtra gazu poprawilo sie na reszte tego samego dnia ale w dniu nastepnym bylo to samo:/. Co polecacie ? Sonda? gaz? przeplywomierz?
Witam.
Kolego Berek czy udało Ci się wyeliminować swoją usterkę? Mam podobny problem z tym silnikiem.Delikatnie drgają obroty i silnik kuleje tak jak by gubił iskrę. Zimny silnik ciężko odpala.
Komentarz